سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیین تجلیل از فرهنگیان بسیجی عرصه تعلیم و تربیت در میناب

به گزارش پایگاه خبری میناب جنوب/

آئین تجلیل از مقام شامخ معلم در شهرستان میناب با حضور فرمانده سپاه میناب و معاونین آموزش و پرورش در نمازخانه حوزه شهید عمرانی برگزار شد. ...

به گزارش میناب جنوب،به پاس قدردانی از مقام شامخ معلم 65 نفر از معلمان شهرستان میناب از سوی بسیج دانس آموزی با حضور فرمانده سپاه میناب و معاونین آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شدند.
سرهنگ حسین درویشی در حاشیه این مراسم گفت:همه ما مدیون و وام دار معلمان هستیم و این را باید همه مردم و مسوولان درک کرده و قدردان زحمات این عزیزان باشند.
فرمانده سپاه میناب افزود: امروز هر کسی در هر پست و مقامی افتخاری کسب می کند و مسئولیتی دارد قطعا حاصل تلاش و مجاهدت معلمان انسان ساز جامعه است.
وی بیان کرد: آینده و پیشرفت هر کشور درگرو آموزش و پرورش آن است و معلم باید به علم روز آشنا باشد و جهت پیشرفت دانش آموزان تلاش کند.

فرمانده سپاه میناب شغل معلمی را شغل بسیار حساس دانست و گفت: امروز اگر توفیق خدمت در عرصه های مختلف داریم به پاس تلاش های معلمان در راستای علم آموزی و تربیت نیروی انقلابی است.

این مراسم به همت بسیج دانش آموزی شهید صدوقی، وبسیج دانش آموزی حضرت نرجس(س) شهرستان میناب برنامه ریزی شده بود که در این مراسم از 9 معلم برادر و56 نفر از خواهران معلم نمونه بسیجی با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

در شهرستان میناب بیش از سه هزار نفر فرهنگی ،با تعداد50 هزار و 545 دانش آموز در 453 مدرسه و 2115 کلاس درس فعالیت دارند.






تاریخ : دوشنبه 100/2/13 | 1:39 عصر | نویسنده : اسحق رنجبری | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.